dimarts, 31 de desembre del 2013

QUI ETS, TU?

Aquest semestre a COED vam fer una activitat que la nostra professora va anomernar QUI ETS, TU?, aquesta divertida tasca consistia en escollir un company de la classe i descriure'l mitjançanmt una fotografia, la qual havia de ser feta per nosaltres, i una paraula o lema.
La meva musa va ser l'Andrea López Cruz, ja que des del primer dia de classe ha estat sempre al meu costat ajudant-me i recolzant-me.

Al principi no sabia com descrure-la però finalment vaig optar pel somriure que cada matí em regalava amb el seu café de màquina. Aquesta va ser la meva primera idea:


Però ho veia molt fred i l'Andrea no és gens freda, és una persona molt propera i que contagia la seva alegria i per tant vaig decidir fer-ho a mà i el resultat final va ser aquest:


Aquesta activitat ens va servir per conèixer millor a tota la classe, ens ha servit per poder establir unes millors relacions entre nosaltres.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada